| Strona: 1 / 1 strony: [1] |
Blokada kolumny kierownicy F6C -wymiana zamka . | |
| | Baca | 13.11.2023 22:27:58 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński
Posty: 894 #8129977 Od: 2014-10-11
| Mam pytanko w temacie ,jak powyżej . Zamek blokady kolumny kierownicy jest w przyspawanej budce na ramie a nad zamkiem jest podkładka i sztyft z kulistym łebkiem . Pytanie brzmi : jak wymienić zamek blokady na nowy , usuwając stary ? Nigdzie ,nawet w serwisówce nie znalazłem procedurę wymiany ???? _________________ Pozdrawiam Baca #27872
Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą ! | | | Grzegorz | 14.11.2023 04:08:11 |
Grupa: Administrator
Lokalizacja: PL: TYCHY
Posty: 1753 #8129996 Od: 2014-10-8
| Stasiu, domyślam się, że nie posiadasz klucza do blokady a chodzi o Twoją nową Valkyrie ? Jeśli tak, to ta Valkyrie jest w wersji europejskiej, czyli masz inną blokadę kierownicy niż pozostałe wersje. U Ciebie wkładkę zamka trzyma ten właśnie sztyft z kulistym łebkiem. Aby wyciągnąć wkładkę, trzeba najpierw wyciągnąć sztyft. Można to zrobić nacinając szlifierką lewy i prawy bok tego łebka zostawiając po środku płaski fragment za który będzie można złapać kleszczami (kombinerkami) i go wyciągnąć. I teraz pojawia się problem, bo wkładka jest w pozycji zablokowanej i nie wyciągniesz jej z gniazda bez klucza. Aby to zrobić, trzeba ją rozwiercić w odpowiednim miejscu. Wstawiam kilka zdjęć abyś się zorientował o co chodzi. Kupując nową wkładkę w serwisie Hondy, otrzymasz w komplecie: wkładkę, sprężynkę, sztyft oraz 2 klucze. Jeśli będziesz miał jakieś pytania to dzwoń.
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
[/url] _________________ GRZEGORZ VRCC #25500
| | | Baca | 14.11.2023 21:32:54 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński
Posty: 894 #8130271 Od: 2014-10-11
Ilość edycji wpisu: 1 |
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
Grzesiu , dziękuję za opis ale coś mi tu nie pasuje . Popatrz na blokadę na mojej kolumnie kierowniczej , zdjęcie , sztyft z podkładką są w osi do zamka na klucz . Całość jest osadzona w obudowie przyspawanej do kolumny kierowniczej . Nie mam kluczyka do zamka , oczywiście nie popatrzyłem na mój zamek i zamówiłem wersję nieeuropejską . Chyba zamówię ponownie nową część i spojrzę jak wygląda nowy wkład i jak , gdzie wiercić _________________ Pozdrawiam Baca #27872
Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą ! | | | Grzegorz | 14.11.2023 22:22:58 |
Grupa: Administrator
Lokalizacja: PL: TYCHY
Posty: 1753 #8130282 Od: 2014-10-8
| Stasiu, wszystko się zgadza i musisz zrobić tak jak opisałem. Najpierw musisz wyciągnąć bolec z podkładką bo on blokuje wkładkę a następnie wywiercić otwór w wkładce jak zaznaczyłem. Jak zamówisz wkładkę do wersji europejskiej, to otrzymasz dokładnie to samo, co widzisz na ostatnim zdjęciu. Reasumując, ponieważ nie masz kluczyka, to twoja wkładka posiada 2 blokady które uniemożliwiają jej wyciągnięcie. Pierwsza blokada to widoczny bolec a druga blokada to kolejny bolec wewnątrz wkładki, który musisz rozwiercić. _________________ GRZEGORZ VRCC #25500
|
| Strona: 1 / 1 strony: [1] |
<< Pierwsza | < Poprzednia | Następna > | Ostatnia >> |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |
|