Stasiu, domyślam się, że nie posiadasz klucza do blokady a chodzi o Twoją nową Valkyrie ? Jeśli tak, to ta Valkyrie jest w wersji europejskiej, czyli masz inną blokadę kierownicy niż pozostałe wersje. U Ciebie wkładkę zamka trzyma ten właśnie sztyft z kulistym łebkiem. Aby wyciągnąć wkładkę, trzeba najpierw wyciągnąć sztyft. Można to zrobić nacinając szlifierką lewy i prawy bok tego łebka zostawiając po środku płaski fragment za który będzie można złapać kleszczami (kombinerkami) i go wyciągnąć. I teraz pojawia się problem, bo wkładka jest w pozycji zablokowanej i nie wyciągniesz jej z gniazda bez klucza. Aby to zrobić, trzeba ją rozwiercić w odpowiednim miejscu. Wstawiam kilka zdjęć abyś się zorientował o co chodzi. Kupując nową wkładkę w serwisie Hondy, otrzymasz w komplecie: wkładkę, sprężynkę, sztyft oraz 2 klucze. Jeśli będziesz miał jakieś pytania to dzwoń.
[/url] |