szyba jest w miarę, ale te małe ryski troche drażnią lakiernik mówi że standardowojak zżółkłe reflektory ,papier na wodę 800 potem 1200-1500 no i końcówka 2500-3000. ale słuchy doszły żę bez zabeżpieczenia takiej powierzchni tzw kwarcem szyba b szybko zmatoiweje. Może ktoś rozkminił temat.
Hejjj patrz temat "SZYBA" moja Laxen po umyciu środkiem do szyb na spyrytusie była praktycznie do wyrzucenia zawiozłem ją do znajomka co lakieruje lampy do samolotów i ogarną temat. opisałem w poście szyba ,przez szybę patrząc był dyskonfort trochę zniekształcała ale ją skróciłem o 4 cm i teraz patrzę ponad szybę . Za tydzień jestem z nim umówiony żeby świńską skórę zlikwidował ( zobaczymy jak będzie???) szyba jest ok ale wolę patrzeć ponad nią zobaczymy jak ją dopieści _________________ Sokół THE WORLD IS FLAT Falcon VRCC#40307
Szyba oryginalna ma na sobie warstwę filmu, jak zaczniesz jechać nawet papierem 2000 to zostanie kółko, chyba że po całości polecisz ale to sporo roboty zdzierać po całości.
_________________ Kierowco patrz w lusterka - motocyklistki są wszędzie ,)
no właśnie ten "film " zaczęło mi podgryzać i lakiernik zeszlifował go do Laxenu jak by nie patrzeć drobna różnica 300 zł lakiernik a 800 ojro zamiennik gotowiec _________________ Sokół THE WORLD IS FLAT Falcon VRCC#40307
W 2018 roku zamówiłem szybę w MGG SZYBY MOTOCYKLOWE. Musiałem wysłać oryginalną jako wzór do wytoczenia. Szyba spisuje się bardzo dobrze, po 3 sezonach ani jednej ryski. Koszt OK. 350zł. Za takie pieniądze nie ma sensu bawić się w polerki czy lakierników. Mogę wysłać zdjęcia na maila. Pozdrawiam Piotr