| |
Parys | 09.03.2015 14:20:56 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Warszawa
Posty: 110 #2062663 Od: 2015-3-1
| Cześć,
Jakby co to gdzieś mam nowy wkład w wersji europejskiej.
Pozdrawiam, Parys |
| |
Grzegorz | 09.03.2015 14:36:44 |
Grupa: Administrator
Lokalizacja: PL: TYCHY
Posty: 1753 #2062690 Od: 2014-10-8
Ilość edycji wpisu: 1 | Witaj, Ten numer który podałeś jest własnie z europejskiej wersji. Wersja na USA ma numer: 33120-MZ0-671 I faktycznie europejskie wersje są te same w Valkyrie i VT 1100 SHADOW C2/C3 oraz SHADOW VT 750. Ale moim zdaniem najlepiej zrobisz jak kupisz od Parysa wersję europejską bo lepiej świeci i nie będziesz miał żadnych problemów z homologacją w całej Europie. Światłem pozycyjnym się nie przejmuj, w motocyklach nie jest obowiązkowe. Natomiast sam wkład wer. USA (gładki) już może stanowić źródło problemów z policją, szczególnie poza granicami PL - podobnie jak głośne wydechy w De, A, CH. _________________ GRZEGORZ VRCC #25500
|
| |
Parys | 09.03.2015 15:00:39 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Warszawa
Posty: 110 #2062715 Od: 2015-3-1
| No właśnie wybieram się w czerwcu do Francji z głośnymi wydechami i lampą w wersji US ... zobaczymy co z tego wyjdzie |
| |
Grzegorz | 09.03.2015 15:20:07 |
Grupa: Administrator
Lokalizacja: PL: TYCHY
Posty: 1753 #2062731 Od: 2014-10-8
| Parys pisze: No właśnie wybieram się w czerwcu do Francji z głośnymi wydechami i lampą w wersji US ... zobaczymy co z tego wyjdzie
Lampa to pół biedy ale z wydechami może być problem. Co prawda nie hałasują tak bardzo jak niektóre puste, ale znam osobiście przypadek zatrzymania kolegi na Valcu z cobrami po wjechaniu do Szwajcarii. Okazało się, że jakiś obywatel jadący samochodem zadzwonił na policję bo było mu za głośno. Na szczęście do granicy niemieckiej było tylko ok. 20 km. i policjanci po długich negocjacjach pozwolili mu wrócić do Niemiec na kołach. Gdyby to było gdzieś dalej w głąb kraju, to zostaje laweta _________________ GRZEGORZ VRCC #25500
|
| |
Parys | 09.03.2015 15:30:09 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Warszawa
Posty: 110 #2062740 Od: 2015-3-1
| Wezmę ze sobą na wszelki wypadek druciaki |
| |
Grzegorz | 09.03.2015 15:42:01 |
Grupa: Administrator
Lokalizacja: PL: TYCHY
Posty: 1753 #2062752 Od: 2014-10-8
| Można też zawsze spróbować ucieczki. Szwajcaria jest mała i ma dobre drogi, więc powinno się udać _________________ GRZEGORZ VRCC #25500
|
| |
muniek | 09.03.2015 17:01:35 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Nowa Bukówka
Posty: 128 #2062861 Od: 2014-10-22
| Ja od kilku lat jeżdżę wersją angielską lampy i kierownicy nie przekładałem z prawej str. lewą i nikt się jakoś nie czepiał |
| |
Grzegorz | 09.03.2015 19:55:23 |
Grupa: Administrator
Lokalizacja: PL: TYCHY
Posty: 1753 #2063088 Od: 2014-10-8
| muniek pisze:
Ja od kilku lat jeżdżę wersją angielską lampy i kierownicy nie przekładałem z prawej str. lewą i nikt się jakoś nie czepiał
Może dlatego, że Twój motocykl w tej angielskiej wersji jest o jedną stopę krótszy, dwa łokcie węższy, 16 funtów i 3 uncje lżejszy od pozostałych wersji. No i jeszcze ta lampa jest mniejsza o 2 cale....po prostu do tej pory nie rzucałeś się w oczy to i się nikt nie czepiał I już się też teraz wyjaśniło dlaczego nie pozdrawiasz mijanych raidersów, bo masz manetkę gazu po lewej stronie _________________ GRZEGORZ VRCC #25500
|
| |
muniek | 10.03.2015 21:59:22 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Nowa Bukówka
Posty: 128 #2064174 Od: 2014-10-22
| Grzegorz pisze: muniek pisze:
Ja od kilku lat jeżdżę wersją angielską lampy i kierownicy nie przekładałem z prawej str. lewą i nikt się jakoś nie czepiał
Może dlatego, że Twój motocykl w tej angielskiej wersji jest o jedną stopę krótszy, dwa łokcie węższy, 16 funtów i 3 uncje lżejszy od pozostałych wersji. No i jeszcze ta lampa jest mniejsza o 2 cale....po prostu do tej pory nie rzucałeś się w oczy to i się nikt nie czepiał I już się też teraz wyjaśniło dlaczego nie pozdrawiasz mijanych raidersów, bo masz manetkę gazu po lewej stronie
Grzegorz.Myślałem , że tego nikt nie zauważy. Tobie nic nie umknie .... |