hosting hosting

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » PALWO 98 OKTANÓW E5

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Palwo 98 oktanów E5

  
Jacek6
01.06.2024 18:33:50
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Opole

Posty: 192 #8184154
Od: 2023-8-27
Cześć, tak sobie wymyśliłem, że żeby mieć gdzieś E10 przejdę na 98kę E5.
No i ... wydaje mi się, że na tym paliwie silnik dużo bardziej się grzeje.
Wentylator chodzi dużo dłużej.
Raz nawet jak do chaty zjechałem (wcześniej trochę po mieście, światła itd) to wentylator chodził z 15 minut zanim się wyłączył.
Nigdy wcześniej czegoś takiego ne miałem.
Chyba bez kółka 4 lub 6 stopni to paliwo nie przejdzie.
Chyba wrócę do 95 oktan.

Macie jakieś doświadczenia w tej kwestii ?
  
Sazad
01.06.2024 21:57:33
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 34 #8184177
Od: 2022-4-19
W USA standardowe paliwo ma 87 oktanów a premium 91-93. Pod takie paliwo został zaprojektowany układ paliwowy. Wg mnie nie ma co kombinować tym bardziej, że nawet w instrukcji jest potwierdzenie że można lać E10
  
Baca
11.09.2024 09:20:42
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 894 #8209976
Od: 2014-10-11
W tym temacie najnowsze informacje , w tym i dla Hondy , kto może a kto nie powinien jeździć na E10


TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
Jacek6
11.09.2024 20:59:04
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Opole

Posty: 192 #8210145
Od: 2023-8-27
Hm, pytanie było o doświadczenia ...
  
karson
12.09.2024 21:16:38
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Częstochowa

Posty: 166 #8210397
Od: 2020-12-9
    Jacek6 pisze:

    Hm, pytanie było o doświadczenia ...


Ja osobiście nie mam doświadczeń z wentylatorem, który chodzi jeszcze 15min. po zgaszeniu silnika. To coś nie halo....
U mnie wentylator po zgaszeniu pieca pracuje nie dłużej niż 10-15 sek.
  
Jacek6
12.09.2024 21:59:02
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Opole

Posty: 192 #8210403
Od: 2023-8-27
Nie, nie, nie po wyłączeniu silnika. Po wyłączeniu silnika zatrzymuje się natychmiast. U mnie.
Karson, u Ciebie kręci się wentyl po wyłączeniu silnika ?
  
Jacek6
12.09.2024 22:02:13
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Opole

Posty: 192 #8210404
Od: 2023-8-27
    Sazad pisze:

    W USA standardowe paliwo ma 87 oktanów a premium 91-93. Pod takie paliwo został zaprojektowany układ paliwowy. Wg mnie nie ma co kombinować tym bardziej, że nawet w instrukcji jest potwierdzenie że można lać E10

Oktany są liczone w zupełnie inny sposób w USA i u nas. Poczytaj w necie. 90-91 oktan US to nasze 95 oktan.
  
karson
12.09.2024 23:29:46
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Częstochowa

Posty: 166 #8210405
Od: 2020-12-9


Ilość edycji wpisu: 1
    Jacek6 pisze:


    Karson, u Ciebie kręci się wentyl po wyłączeniu silnika ?


Zdarza się pan zielony Najczęściej występuje to w górach, gdy ja i walec pozwolimy sobie na odrobinę szaleństwa, jadąc pod górkę na 2-3 biegucool


ps. jednak 15min. przy pracującym silniku na wolnych obrotach, to też o wiele za długo.
  
Jacek6
13.09.2024 06:53:37
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Opole

Posty: 192 #8210415
Od: 2023-8-27
    karson pisze:

      Jacek6 pisze:


      Karson, u Ciebie kręci się wentyl po wyłączeniu silnika ?


    Zdarza się pan zielony Najczęściej występuje to w górach, gdy ja i walec pozwolimy sobie na odrobinę szaleństwa, jadąc pod górkę na 2-3 biegucool


    ps. jednak 15min. przy pracującym silniku na wolnych obrotach, to też o wiele za długo.

No ale dzieje się tak na 98ce. Na 95ce jest jakby normalnie.
I dzieje się to tylko jak na zewnątrz jest pow 30 st.
  
Sazad
13.09.2024 10:04:10
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 34 #8210445
Od: 2022-4-19


Ilość edycji wpisu: 1
Nie ma co kombinować, Valec przystosowany jest do 95 lub niżej. Ja co 3-4 baki wlewam do paliwa przed LIQUI MOLY BIKE FUEL ADDITIV 4T (w granicach 30-35 zł) a na zimę obowiązkowo. Nie mam problemu z rozruchem nawet po zimie, silnik pięknie pracuje.
Jeżeli chodzi o grzanie się silnika to może być kilka powodów. Kiedy ostatnio wymieniałeś płyn chłodniczy? Jeżeli dawno albo wcale to warto to zrobić, możesz też użyć LIQUI MOLY MOTORBIKE PŁUKANKA DO CHŁODNIC 3042 przed zlaniem starego płynu. Ja bym od tego zaczął.
  
Jacek6
14.09.2024 17:15:39
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Opole

Posty: 192 #8210773
Od: 2023-8-27
Płyn wymieniony rok temu. Przebieg 10 kmil.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » PALWO 98 OKTANÓW E5

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


hosting hosting hosting hosting hosting