Opony tolerancja 10%
Może na początek ustalmy jaki rozmiar uważamy za szeroki ?
Bo jak pisałem wcześniej, zamiana rozmiaru 180 na 200 raczej nie wniesie nic szczególnego do prowadzenia motocykla a jedynie poprawi humor właściciela bardzo szczęśliwy
Ale już przejście ze 160/180 na 235 (i szersze) na pewno będzie odczuwalne w prowadzeniu.
Co do zakładania do Valkyrie (bez wózka bocznego) opony samochodowej, osobiście takie rozwiązanie uważam za głupotę.
Z jednej strony jest kilka filmików, zachwyconych tym rozwiązaniem jankesów a z drugiej wszyscy producenci opon motocyklowych z całymi sztabami inżynierów, chemików, laboratoriów, kierowców testowych, itd., którzy jak do tej pory, nie wyprodukował opony typowo samochodowej z przeznaczeniem do motocykla !!!
Czy może być bardzie wymowna opinia ?
Gdyby to było choć trochę rozsądne i przede wszystkim bezpieczne, to na pewno znalazłaby się choć jedna firma, która by wykorzystała taką niszę i pewnie zarobiła spore pieniądze.
Oczywiście jest sporo ludzi, którzy nadal twierdzą, że ziemia jest płaska, tylko czy od takiego myślenia faktycznie ziemia jest płaska.
Najlepszym poligonem dla opon jest motosport.
Czy kiedykolwiek w jakiejkolwiek dyscyplinie sportowej ktoś widział motocykl z zamontowaną oponą samochodową zakręcony pytajnik
Oczywiście każdy robi co chce ze swoim motocyklem, tylko później są sytuacje jak ta, którą opisałem powyżej z tym Harleyem, który nie potrafił przejechać przez rondo, ale na wystawie wyglądał rewelacyjnie lol


  PRZEJDŹ NA FORUM