Opony tolerancja 10%
Jak to mówią "wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem" więc zamiana opony z rozmiaru 180 na 200 pewnie nic ekstremalnego do jazdy nie wniesie, ale przejście na 235 pewnie już tak.
Nie jest żadną tajemnicą, że czym szersza opona w motocyklu, to tym trudniej się go prowadzi.
Ja bym postawił kilka zasadniczych pytań: do jakiej jazdy ktoś wykorzystuje swój motocykl i ile kilometrów w sezonie przejeżdża, jaki styl jazdy preferuje i w końcu, jakim motocyklem jeździ ?
Bo jeśli ktoś jeździ weekendowo i robi 1 tyś km rocznie, to myślę, że taki kierowca będzie zachwycony wszystkim co nam na swoim motocyklu.
I tym, że ma puste wydechy i tym, że twardą i nie wygodną kanapę (ale piękną) i ekstremalnie szerokimi oponami i malutkim zbiornikiem paliwa (ale pięknym) i wysoką kierownicą, itd., itp.
I on na serio będzie mówił, że to najlepszy motocykl na świecie...i ja mu wierzę wykrzyknik
Zupełnie inaczej będzie się wypowiadał motocyklista, który robi w sezonie 15 tyś km z dziennymi przebiegami po 500 km.
I może to być nawet ten sam motocykl, tylko każdy ubrał i przerobił go sobie pod swoje potrzeby i upodobania.

Pamiętam jak kilka lat temu byłem w Warszawie na wystawie motocykli i na jednym ze stoisk stał Harley przerobiony na choppera z ekstremalnie długimi przednim zawieszeniem. Na wystawie wyglądał obłędnie, wszyscy się nim zachwycali (ja również) i podziwiali ogrom pracy i pomysłów włożonych w ten projekt.
Jakież było moje zaskoczenie, gdy kilka miesięcy później jadąc do Rybnika tenże chopper jechał drogą przede mną.
Pomyślałem wtedy, że jednak da się tym też normalnie jechać zakręconypomysł
Czar jednak prysł na pierwszym rondzie zdziwiony
Wiecie, że na rondzie po którym jeździ autobus przegubowy, ten gość nie mógł go przejechać wykrzyknik
Musiał się zatrzymać aby wycofać i ponownie jechać do następnego zjazdu taki dziwny

Dlatego skończę cytatem, który zacząłem ten post "wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem" bardzo szczęśliwy


  PRZEJDŹ NA FORUM