Problem ze sprzęgłem
    Kapiszon pisze:

    Po odkręceniu odpowietrznika klamka bez oporu dochodzi do samej rączki - czyli pompa działa w pełnym zakresie bez oporów.
    Po 2 - 3 ruchach klamką od razu w połowie skoku robi się opór (twarda jak kamień).

    Przewód przepompowany płynem ze strzykawki w obydwu kierunkach - płyn płynie bez oporów.

    Przy dojsciu klamki do połowy skoku słychać w sprzęgle stuk. Tak jak by w sprzęgle coś blokowało.
    Ale po odkręceniu cylinderka wysprzęglika popychacz w środku sprzęgła wysuwa się płynnie

    Tak jak by coś w sprzęgle blokowało pełny skok tłoka wysprzęglika.

    ALE CO ?



Skoro już tyle wymieniłeś i sprawdziłeś, to nie chcę Cię straszyć, ale stawiam na zerwane nity w przekładce sprzęgła. Aby to zdiagnozować trzeba niestety
wyciągnąć sprzęgło.
Ta nitowana przekładka (tarcza) znajduje się między pierwszą a drugą tarczą sprzęgła. To są dwie metalowe tarcze połączone ze sobą 16 nitami, które niestety czasami się zrywają i blokują prawidłową pracę sprzęgła.


  PRZEJDŹ NA FORUM