Problem ze sprzęgłem |
Kapiszon pisze: Po odkręceniu odpowietrznika klamka bez oporu dochodzi do samej rączki - czyli pompa działa w pełnym zakresie bez oporów. Po 2 - 3 ruchach klamką od razu w połowie skoku robi się opór (twarda jak kamień). Przewód przepompowany płynem ze strzykawki w obydwu kierunkach - płyn płynie bez oporów. Przy dojsciu klamki do połowy skoku słychać w sprzęgle stuk. Tak jak by w sprzęgle coś blokowało. Ale po odkręceniu cylinderka wysprzęglika popychacz w środku sprzęgła wysuwa się płynnie Tak jak by coś w sprzęgle blokowało pełny skok tłoka wysprzęglika. ALE CO ? Skoro już tyle wymieniłeś i sprawdziłeś, to nie chcę Cię straszyć, ale stawiam na zerwane nity w przekładce sprzęgła. Aby to zdiagnozować trzeba niestety wyciągnąć sprzęgło. Ta nitowana przekładka (tarcza) znajduje się między pierwszą a drugą tarczą sprzęgła. To są dwie metalowe tarcze połączone ze sobą 16 nitami, które niestety czasami się zrywają i blokują prawidłową pracę sprzęgła. |