Ogólnie można tak powiedzieć, że OEM kranik w Valkyrie działa na zasadzie dwóch rurek, choć tak na prawdę jest tylko jedna rurka Jak zdejmiesz z metalowej rurki tą plastikową siateczkę filtrującą to zobaczysz w dnie drugi otwór. Czyli w pozycji ON paliwo przelewa się przez metalową rurkę a w pozycji RES opływa tą rurkę i nadal filtrowane prze siateczkę wpływa do otworu w dnie - ot i cała tajemnica jednej rurki Więc pan Edzio nic Ci nie obciął a prawdopodobnie źle ustawił tą chromowaną tarczę z opisem i miałeś w czasie jazdy ustawiony non stop kranik na rezerwę, więc wypaliłeś całe paliwo w baku bez wcześniejszej informacji o konieczności przejścia na rezerwę. Poprawne ustawienie przełącznika jest następujące, - pionowo w górę RES - poziomo w stronę przodu motocykla OFF - pionowo w dół ON I do tych pozycji musisz ustawić tą chromowaną tarczę. Sam przełącznik jeśli jest poprawnie zamontowany to ma się poruszać tylko w lewo między godziną 6-9-12. Pisząc o poprawnym zamontowaniu przełącznika mam na myśli to, że teoretycznie nie można go założyć źle, bo na końcu jego rurki oraz na wypuście z kranika są prowadnice określające jego położenie, po prostu otwór nie jest okrągły a w kształcie omegi.
|