Dusi się od 4 tyś obrotów |
Jeżeli odcięcie jest zawsze równo od 4 tys, bez względu czy odcina na postoju czy podczas jazdy, to nie jest to problem dysz ani poziomu paliwa. Jeżeli możesz długo jechać na obrotach 3,5 a odcina szybko przy 4 to nie będzie to poziom paliwa. Dlatego prosiłem o film bo łatwiej będzie to ocenić. Z doświadczenia dodam że ludziska często szukają problemu z paliwem a problem stanowi zapłon. Z zawodu jestem elektromechanikiem, więc może to skrzywienie zawodowe, że szukam problemu w instalacji el. W tym konkretnym przypadku zacząłbym od sprawdzenia poprawności podłączenia wszystkich wężyków podciśnieniowych. Honda ma też czujnik przechyłu wyłączający zapłon - też do sprawdzenia. Przewody zapłonowe - sprawdź kolejność, sprawdź kolor świec jeżeli możesz trochę przejechać. Przy gaśnięciu można zastosować samostart - taki stary patent z PRL-u. |