| |
skrzydelko66 | 01.08.2017 10:50:29 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: PL Tarnów
Posty: 108 #2448596 Od: 2016-5-20
| Jeszcze jedna żecz z autopsji mi przyszła do głowy sprawdź wężyki podciśnieniowe na kolektorach ssących czy przypadkiem który nie spadł ,trzy krótkie to są zaślepki ,dwa w moim przypadku środkowe połączone ze sobą idą do zaworu powietrza (pair valwe) i jeden wężyk do kranika .Gdy jeden z krućców lub dwa i więcej będzie odsłonięty wtedy będzie zasysać lewe powietrze ,głos pracy silnika będzie inny i skład mieszanki też się zmieni ,od kranika raczej nie wchodzi w rachubę bo byś moto nie odpalił tylko w tym przypadku ten strzał mi nie pasuje powodzenia |
| |
Blazej | 01.08.2017 21:59:55 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: GDYNIA
Posty: 59 #2448718 Od: 2017-3-6
| Też możliwe. Ciekaw jestem co zainteresowany odpisze |
| |
Student | 02.08.2017 23:11:01 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Warszawa
Posty: 61 #2449037 Od: 2015-3-29
| Wymieniłem filtr powietrza na nowy (czekałem z tym do synchronizacji gaźników ale jak zobaczyłem stary to nie było na co czekać), posprawdzałem przewody paliwowe, wypaliłem do końca na zakręconym kraniku paliwo, zajrzałem do wydechów. Wszystko wydaje się być w porządku. Jak odpaliłem motocykl na otwartym kraniku to chyba chodził prawidłowo. Jutro wieczorem będę robił jazdę testową to napiszę jak odczucia dotyczące mocy. |
| |
Student | 03.08.2017 18:45:12 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Warszawa
Posty: 61 #2449346 Od: 2015-3-29
| Zrobiłem jazdę próbną, odkręciłem porządnie i niestety dalej ma basowe brzmienie i słabszą moc. Jedyne co mi przychodzi do głowy to synchro gaźników. Nie wiem co prawda co mogło się stać po położeniu motocykla ze stanu stojącego, uderzenia nie było, gwałtownych ruchów też nie. |
| |
Blazej | 03.08.2017 19:32:11 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: GDYNIA
Posty: 59 #2449360 Od: 2017-3-6
Ilość edycji wpisu: 2 | To chyba ostatni pomysł. Basowe brzmienie przy dodawaniu gazu może być spowodowane przedostawaniem się fałszywego powietrza. Sprawdź krućce dolotowe między filtrem powietrza a gaźnikami. Czy wszystko jest szczelne.czy cybanty trzymają i nic się nie zsunęło. Pod spadek mocy też można to podpiąć |
| |
skrzydelko66 | 03.08.2017 20:04:54 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: PL Tarnów
Posty: 108 #2449369 Od: 2016-5-20
| Blazej z całym szacunkiem dla Ciebie ale powietrze które dostaje się między filtrem a gaźnikami to będzie powietrze tylko nie oczyszczone natomiast dodatkowe powietrze które będzie dostawać się pomiędzy gaźnikami a komorą spalania to będzie fałszywe tzw. lewe powietrze i to może mieć negatywny wpływ na pracę silnika |
| |
Blazej | 03.08.2017 20:39:40 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: GDYNIA
Posty: 59 #2449379 Od: 2017-3-6
| skrzydelko66 pisze:
Blazej z całym szacunkiem dla Ciebie ale powietrze które dostaje się między filtrem a gaźnikami to będzie powietrze tylko nie oczyszczone natomiast dodatkowe powietrze które będzie dostawać się pomiędzy gaźnikami a komorą spalania to będzie fałszywe tzw. lewe powietrze i to może mieć negatywny wpływ na pracę silnika
Palę się że wstydu....
Oczywiście chodziło o kolektory ssące. |
| |
Pablo112 | 04.08.2017 00:38:37 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów
Posty: 470 #2449438 Od: 2016-9-4
| Synchronizacji nie będzie mialo aż takiego wpływu. Moim zdaniem poprostu nie pali na wszystkie gary. A sprawdź jeszcze linkę gazu napięcie i powrót i czy wszystkie linki w gaźnikach pracują tak jak trzeba. Znając życie to będzie pierdoła. Skoro moto przed upadkiem jeździło a teraz nie to sprawdź czy nic się nie urwał lub spadło . |
| |
Blazej | 09.08.2017 15:27:10 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: GDYNIA
Posty: 59 #2450992 Od: 2017-3-6
| Hej Student. Poradziłeś coś? |
| |
skrzydelko66 | 09.08.2017 15:31:21 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: PL Tarnów
Posty: 108 #2450995 Od: 2016-5-20
| Kolega student narazie studiuje nasze wywody i mądrości 😜 |
| |
Pablo112 | 09.08.2017 22:12:35 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów
Posty: 470 #2451096 Od: 2016-9-4
| A może naprawił i nie chce się pochwalić 😉 |
| |
Student | 10.08.2017 10:12:51 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Warszawa
Posty: 61 #2451171 Od: 2015-3-29
Ilość edycji wpisu: 1 | Witam. Bardzo przepraszam, ale ostatnio nie miałem czasu się zająć problemem. Pewnie teraz w długi weekend będę szukał problemu. Obiecuję, że jak się czegoś dowiem to dam znać Z ciekawostek. Zrobiłem w zeszły weekend 1000km. Jadąc 140 km/h miałem około 4300 obrotów. Spalił 8.5 litra na 100. Jadąc 120km/h miałem 3500 obrotów. Spalił 6.25 litra. Spotkałem innego posiadacza walca i powiedział, że są to bardzo ładne wyniki. Jechałem z pasażerem, bagażem w sakwach i torbą podróżną z tyłu po autostradzie. Także nie wiem czy synchro gaźników dużo zmieni. Wiem tylko, że na wolnych obrotach trochę mi obroty pływają. W zakresie 900-1050. Ale tak było od kupna 2 lata temu. |
| |
Grzegorz | 10.08.2017 12:34:52 |
Grupa: Administrator
Lokalizacja: PL: TYCHY
Posty: 1754 #2451187 Od: 2014-10-8
| Student pisze: Witam. Bardzo przepraszam, ale ostatnio nie miałem czasu się zająć problemem. Pewnie teraz w długi weekend będę szukał problemu. Obiecuję, że jak się czegoś dowiem to dam znać Z ciekawostek. Zrobiłem w zeszły weekend 1000km. Jadąc 140 km/h miałem około 4300 obrotów. Spalił 8.5 litra na 100. Jadąc 120km/h miałem 3500 obrotów. Spalił 6.25 litra. Spotkałem innego posiadacza walca i powiedział, że są to bardzo ładne wyniki. Jechałem z pasażerem, bagażem w sakwach i torbą podróżną z tyłu po autostradzie. Także nie wiem czy synchro gaźników dużo zmieni. Wiem tylko, że na wolnych obrotach trochę mi obroty pływają. W zakresie 900-1050. Ale tak było od kupna 2 lata temu.
Spalanie faktycznie masz bardzo przyzwoite a pływającymi obrotami (oczywiście w małym przedziale) na biegu jałowym, to bym się w ogóle nie przejmował. Powiem przekornie, że zacznij się martwić jeśli kiedyś zobaczysz wskazówkę stojącą w miejscu, bo to będzie znaczyło, że masz uszkodzony obrotomierz A tak na poważnie, to np. mój valec jest po synchronizacji która wyszła idealnie, a i tak obroty lekko falują i falować będą zawsze bo zasilanie podciśnieniowe z 6 gaźników nigdy nie dorówna wtryskowi. _________________ GRZEGORZ VRCC #25500
|
| |
egmund | 27.05.2018 14:21:43 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Wrocław
Posty: 11 #2550054 Od: 2018-5-1
| Dzień dobry. Przyznam się bez bicia iż mechanika to niestety nie mój konik. Mam trochę zbliżony problem co Student ), mój walec wyłącza po kolei cylindry przy długim, wcale nie stromym podjeżdzie np na autostradzie. Gdy pozostaje jeden gar (może dwa, trudno mi powiedzieć )) i jakoś wczołgam się już na szczyt i wyrównam po chwili odpalają pozostałe gary i jest ok. Po normalnych górkach nie ma problemu, ale długi łagodny podjazd i kicha. Serwis we wrocku sprawdził membranę ciśnieniową itp ale problem pozostał. Może znacie jakiegoś magika we Wrocławiu albo okolicy? |
| |
Daniel | 30.05.2018 12:52:18 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Gdynia
Posty: 341 #2550901 Od: 2015-3-8
Ilość edycji wpisu: 1 | Otwórz korek wlewu paliwa i zrób test. Tylko nie pochlap się benzyną. W ten sposób sprawdzisz czy nie masz zatkanego odpowietrzenia zbiornika paliwa. Jeżeli to nie pomoże weź np czystą bańkę po płynie do spryskiwaczy wywierć dwa otwory w zakrętce o 1-1,5 mm mniejszy od średnicy wężyka paliwowego kupionego gdzieś w sklepie motoryzacyjnym. Zdemontuj bak. Wlej bo bańki z 2 litry paliwa, złam końcówki wężyków i zataśmuj na chwilę. Przymocuj taśmą bańkę w miejscu nad filtrem powietrza tak aby paliwo spływało grawitacyjnie wężykiem. Jeden wężyk połącz w tym co zasila gaźniki z kranika a drugi przylep do kierownicy wysoko z zapasem długości i pozostaw otwarty. Średnice wężyków nie mogą być mniejsze od oryginalnych. Złam cienką drugą rurkę co szła do kranika (podciśnienie) i zataśmuj. Sprawdź czy nic nie cieknie bokiem. Jedź na test. Tak wyeliminujesz uszkodzone podciśnienie i przytkany kranik. Nie podpal się. Jak objawy ustąpią kup większą bańkę i więcej taśmy, za pieniądze ze sprzedaży zbiornika. Powinno jeszcze trochę zostać na paliwo. Ciesz się z jazdy. _________________ Kierowco patrz w lusterka - motocyklistki są wszędzie ,)
|